Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett försenat god morgon från United Club på HKG T1 (samt en kortis i Thais lounge "mittemot"). Var i Macau och jobbade lite följt av en dags turism i HK. Nu på SK964 som har riktigt välfungerande wifi idag.
 

pep

Medlem
Hilsen fra SGN Apricot (3rd part) lounge. Venter på QR-kærren til DOH. Sammen med min "halvt"-Vietnamesiske søn. Han har dansk pas så nemt for ham at rejse til Schengen. Moderen (min fru), derimod, gav op i protest mod Schengen hysteriet og skulle 3 gange til Hanoi for at få visum - indenfor en snæver periode. Vi bor i Hue 1000 km derfra! Den gode nyhed er, at min dreng og jeg kan boltre os på 4 sæder til DOH (80% load). Fra DOH til CPH må vi nøjes med 3 sæder, men det går også fint i en 787, selv om pladsen på gulvet også er trang.
Her i loungen er der masser af mad og drikke og en god udsigt ud over tarmac. . Nogle få, umanérligt dårlige franske bordvine mere end 10 år gamle. Totalt udrikkelige. Men her er 6 slags forskellige øl: 2 slags Sagota, 333, Tiger, Saigon Special, samt Beck's. Den sidste er foreløbigt den bedste for mig, men det kan nå at skifte endnu da der er 2 timer før flyet afgår. Frisk, nyt loungedesign. Kigger ud på de regnvåde startbaner. CX netop landet med en 777'er. Det må prøves næste gang.
 

rob74

Medlem
Efter att ha lämnat ett regnigt Kiruna är jag nu nere på Arlanda T5 SAS Goldlounge och studsar... +25 i skuggan, men det ska nog ordna upp sig...
Avgång mot Umeå 17:45.
 

taxvalp

Medlem
Hälsningar från ANA-loungen, inrikesterminalen i Sendai. Liten men funktionell, featuring den berömda ölmaskinen. En i övrigt mycket behaglig flygplats som är förtjänstfullt återuppbyggd efter den stora jordbävningen 2011.
 

rob74

Medlem
Arlanda T5 SAS Gold igen då...
Landat från Umeå. Lite paus innan avgång med SK165 till Göteborg.
 

Anfield

Medlem
096338537c217564abffcc9d28027215.jpg


SAS GOLD T5
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen