konsumtion
Medlem
När ska EB poängen från Amex kortet trilla in på SAS kontot? Det har dragits från Amex kontot men fortfarande inte dykt upp hos SAS....någon som vet ifall det är något systemfel just nu? Kanske pga dessa förändringar?
För mig så brukat det ta cirka 5-10 dagar efter "autosweep", dom brukar dateras till första måndagen efter "Autosweep" men syns på kontot 3-4 dagar senare med måndagens datum.När ska EB poängen från Amex kortet trilla in på SAS kontot? Det har dragits från Amex kontot men fortfarande inte dykt upp hos SAS....någon som vet ifall det är något systemfel just nu? Kanske pga dessa förändringar?
För mig så brukat det ta cirka 5-10 dagar efter "autosweep", dom brukar dateras till första måndagen efter "Autosweep" men syns på kontot 3-4 dagar senare med måndagens datum.
Det ser likadant ut för mig på mina nya kort, så det är nog riktigt.Den enda skillnaden är att EuroBonus-nr är borta, är detta riktigt?
Jo, och Star-status bort också p g a giltighetstidHar de inte sagt att de skulle ta bort nummret för att ha längre giltighetstid?
Precis, men jag trodde att de också skulle köra de "neutrala layouten" på de nya korten som skickas ut?Har de inte sagt att de skulle ta bort nummret för att ha längre giltighetstid?
Korten ser väldigt tråkiga ut utan status och star logo... Dags att designa om dem tycker jagStatus, Star Alliance-logo, EB-nummer och den statusspecifika "färg" man hade på kortets vänstra del (en linje som rundar av uppåt kortets vänstra övre hörn) är borta.
Visa bifogad bild 64198