Det kan man absolut. Man lägger den i necessären för att slippa frågor ;-) Dock har folk tittat mysko på mig och nog trott att jag håller vodka i kaffet...Nu antar jag att du är på någon typ av ketogen diet? Håller med om att det vore trevligt med keto som alternativ, precis som man kan beställa vegetarisk. Angående smör i kaffet, funkar utmärkt att ha med sig lite MCT olja(enklare än smör) på flyget för lite bulletproof coffee![]()
Det kan man absolut. Man lägger den i necessären för att slippa frågor ;-) Dock har folk tittat mysko på mig och nog trott att jag håller vodka i kaffet...
Den 28 maj kommer utrullning del 2. På flygningar under 1h 20 min blir polarrullen allenarådande så ni som vill ha en "Fresh Bite", det är inte många dagar kvar....
Den 28 maj kommer utrullning del 2. På flygningar under 1h 20 min blir polarrullen allenarådande så ni som vill ha en "Fresh Bite", det är inte många dagar kvar....
Ja för det lär ju vara färre som bokar en Bite-runDags att boka en polar-segment-run.
Säg inte det...Ja för det lär ju vara färre som bokar en Bite-run![]()