Senaste nytt

Uppgradering av partnerflygbolags flight med LifeMiles miles

Dr. Miles

Expert
Inlägg från LifeMiles Buy Miles kampanj: upp till 125% Bonus miles, t.o.m 2017-MAY-30 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hm

Detta betyder att jag skulle kunna köpa 45k Life Miles för USD759 - vilket i så fall skulle räcka till en upgrade Business -> First på sträckan CDG-SIN.
Jag har inte sett Business class / First class awardplatser på Singapore Airlines Airbus A380 eller Boeing 777-300ER lång tid.
Därför undrar jag om det går att uppgradera Business class till First class på å Singapore Airlines Airbus A380 eller Boeing 777-300ER flygningar.

Inlägg från LifeMiles Buy Miles kampanj: upp till 125% Bonus miles, t.o.m 2017-MAY-30 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag har inte sett Business class / First class awardplatser på Singapore Airlines Airbus A380 eller Boeing 777-300ER lång tid.
Därför undrar jag om det går att uppgradera Business class till First class på å Singapore Airlines Airbus A380 eller Boeing 777-300ER flygningar.
Sitter själv med en D klassad Business biljett som jag tänkt uppgradera med mina LM men sen behöver ju Singapore Airlines släppa till F awards och det verkar ju inte höra till vanligheterna (jag har letat men det verkar bara vara Waitlist med deras egna miles)

Toppen