Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka 24 april - 1 maj 2017

Ja ja... Då blev det ett par till då:

1 t/r KRN-GOT i Plus i juni för 2.900 kr
1 t/r KRN-ARN i Plus i augusti för 1.600 kr (i fall att man ska vidare nånstans just då under ledighet)
1 t/r KRN-ARN i Plus i oktober för 1.600 kr (BC-resa till Barcelona. Kopplar där på en Business för 3.300 kr med Swiss)

November-december är lite mer osäkert vad man ska hitta på, så det får anstå. Kanske hinns med en kampanj till innan dess om man har tur...

Förutom Hongkong i januari i Plus (för 5956 kr) så blev det även ARN-KRN-ARN i juli för 763 kr. Mycket bra pris.

Hade önskat att det fanns bra priser till Manchester och Oslo på specifika datum i september och oktober, men icke. Får avvakta nån Now or Never. För visst borde jag kunna hitta billigare biljetter på ARN-OSL än drygt 1300 kr?

Förutom Hongkong i januari i Plus (för 5956 kr) så blev det även ARN-KRN-ARN i juli för 763 kr. Mycket bra pris.

Hade önskat att det fanns bra priser till Manchester och Oslo på specifika datum i september och oktober, men icke. Får avvakta nån Now or Never. För visst borde jag kunna hitta billigare biljetter på ARN-OSL än drygt 1300 kr?

Jag införskaffade mig ARN-OSL-ARN nu i maj för 998 SEK på F&F-kampanjen. Gick även att hitta billigare samma dagar, men flygtiderna passade inte riktigt.

Jag införskaffade mig ARN-OSL-ARN nu i maj för 998 SEK på F&F-kampanjen. Gick även att hitta billigare samma dagar, men flygtiderna passade inte riktigt.

Ja VIP GO finns bara på hemvägen på mitt datum. Med VIP Plus på ditvägen så går det på 1300 kr. Jag behöver inte Plus på shorthaul men jag kanske ska köra på det ändå?

Nu är ju bokningssidan helt körd.... Är alla här inne och bokar just nu eller? ;)

"There is no Action mapped for namespace /pl/SAS/wds and action name Override"
"Ett tillfälligt fel upppstod..."

Last edited:
upload_2017-5-1_9-43-42.png
Skönt att kampanjen är slut, blev nog lite mycket bokningar
upload_2017-5-1_9-41-32.png

De flesta i Plus utom ARN-MAM-BER-CPH-ARN som blev i GO för 899:- tåg mellan HAM-BER

Ja, "Book between..." fick ju en att fundera. Satt och panikbokade det sista igår.
Men det var rätt trevligt att sitta på en argentinsk restaurang med iPaden och sörpla lite extra vin efter middagen medan man bokade.

Toppen