Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka 24 april - 1 maj 2017

Sweet! :)
Blev en bokning för familjen(4 vuxna) till USA på sportlovet, VIP GO, totalt 13000kr.
ARN-CPH-IAD // EWR-ARN
Lite OT. Kom på mig själv att fundera, är detta dyrt, kanske går att få lite billigare?:rolleyes: Dagens flygpriser har verkligen förskjutit ens egna tankar vad gäller rimlighet. Av totalt 13000kr är 9500kr skatter och avgifter......o_O

Vem har vi som har god kontakt med personal som får länkarna ang F&F från början? De borde ju blivit informerade att lösenordet ändrats.
Jag hittade första halvtimman iaf priser i Plus Stockholm-Peking ToR för 5050:- (oktober), det ändrades ganska snart till över 6000:-
Tror jag väntar och ser vilka priser som dyker upp senare.
Det som finns billigast är runt 5.800 SEK till Shanghai, 6.000 SEK till Beijing, Hong Kong.
Fare basis på dessa priser är AICFFWEB.

Prisexempel till Shanghai:
Screenshot20170424 01 SK.png

Vem har vi som har god kontakt med personal som får länkarna ang F&F från början? De borde ju blivit informerade att lösenordet ändrats.
Jag hittade första halvtimman iaf priser i Plus Stockholm-Peking ToR för 5050:- (oktober), det ändrades ganska snart till över 6000:-
Tror jag väntar och ser vilka priser som dyker upp senare.
Vi har inga kontakter för detta utan den som först hittar att en SAS anställd lägger ut via sociala medier så brukar det dyka upp här efteråt.
Detta är som sagt ingen kampanj som går ut "officiellt" från SAS utan det är deras medarbetare som släpper länk till sin bokning med lösen. De flesta SAS anställda med större konton på instagram brukar lägga upp dessa, tex bjornpilot.

Vi har inga kontakter för detta utan den som först hittar att en SAS anställd lägger ut via sociala medier så brukar det dyka upp här efteråt.
Detta är som sagt ingen kampanj som går ut "officiellt" från SAS utan det är deras medarbetare som släpper länk till sin bokning med lösen. De flesta SAS anställda med större konton på instagram brukar lägga upp dessa, tex bjornpilot.

Tack det känner jag till. Jag har kollat några av de anställdas konton utan att hitta.

Om någon vill åka till Kina utan visum med det här erbjudandet, kan man också boka resan som Open jaw.

T ex Beijing / Shanghai in, Hong Koung ut.
Screenshot20170424 02 SK.png

China Southern och Hong Kong Airlines säljer enkelbiljett från Beijing till Hong Kong för ca 1.000 SEK inkl. skatter
I och med kinesiskt turistvisum för svenskar kostar 1.230 SEK, kan det vara ett alternativ.

Screenshot20170424 03 HX.png

Screenshot20170424 04 CZ.png

Last edited:
Toppen