Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka 24 april - 1 maj 2017

Tackar! Blir en spontanresa till Köpenhamn (får träna på danskan) i sommar för att testa The Demon med VR på Tivoli! 3688:- för 2 vuxna och 2 barn i Go var åtminstone 2400:- billigare än Lågpris kalendern..:)
Får tacka igen och korrigera ovan. Vi avbokade Köpenhamn, istället blir det några dagar i Paris (+Disneyland) som var 110:- billigare. Dessutom avbokades en poängresa till Malta, ca 4900:- i VIP Go för nya resan istället för 90 000 poäng känns som bättre värde... De poäng som går ut sista juli ger förhoppningsvis Plus istället.:rolleyes:

Hur brukar SAS agera med tillgången på VIP platserna?
Blir ju lite underligt nu när många platser bokas upp redan innan dom börjat med VIP priserna som vad jag förstår är tänkta att gälla från och med imorgon.

SAS VIP Plus inom Europa använder bokningsklass V (Fare basis: VFFWEB), vilket ofta har mer lediga platser än vanliga kampanjpriser i O/T klass men på long haul är det ingen skillnad när det gäller tillgängligheten.

SAS VIP Go och SAS VIP Plus till USA/Asien har annan fare basis men använder inte annorlunda bokningsklasser.

SAS VIP Plus inom Europa använder bokningsklass V (Fare basis: VFFWEB), vilket ofta har mer lediga platser än vanliga kampanjpriser i O/T klass men på long haul är det ingen skillnad när det gäller tillgängligheten.

SAS VIP Go och SAS VIP Plus till USA/Asien har annan fare basis men använder inte annorlunda bokningsklasser.

Fanns 4 platser i VIP GO till Palma de Mallorca på dom datum jag kollade på , har bokat 4 platser nu till mycket bra pris men troligen blir vi ett större sällskap ( cykelresa) så därför var jag lite nyfiken på om det finns en chans att det släpps fler än dessa 4 platser. Andra datum jag kollade på verkade också vara max 4 VIP GO platser.

Toppen