Senaste nytt

Hålla utkik i inboxen på fredag - vad kan det vara

Det är möjligt att det endast gick till danska medlemmar förstås (jag är en sådan).

Ja men så kan det vara, det verkar vara stört omöjligt för SAS att allokera oss i skåne till event här nere. Jag har påtalat det flera gånger och de säger att det ska lösas, men inte. Har bekanta som pha detta har tjatat till sig koncerbiljetter och annat som kompensation.. :) -men vem orkar.

• Gilla
Reactions: Gus
Det är möjligt att det endast gick till danska medlemmar förstås (jag är en sådan).
Oj, kom danska mailet 11 april jag bokade den 9 april.
upload_2017-4-21_16-1-32.png

För en n00b på meet'n'greet - vad får man ut av dessa träffar? Mingel och snittar med höga SAS-chefer och andra frekventa resenärer, eller något mer? Advanced info / skvaller om vad som komma skall?
Eller för att ställa frågan annorlunda - varför skulle jag vilja gå på detta?

För en n00b på meet'n'greet - vad får man ut av dessa träffar? Mingel och snittar med höga SAS-chefer och andra frekventa resenärer, eller något mer? Advanced info / skvaller om vad som komma skall?
Eller för att ställa frågan annorlunda - varför skulle jag vilja gå på detta?
Typ mingel och snittar och lite tal från chefer. Har man tur kommer ju info om sånt som inte redan är känt, men förvänta dig inte allt för mycket, se det som en möjlighet att träffa likasinnade och möta sas ledning.

• Gilla
Reactions: jsn
Och informationen i fråga brukar man ju få på bc.se några sekunder efter att den lämnats på mötet. Så är det bara den man är ute efter räcker det bra. Det är nog minglet och möjligheten att själv få deltaga i diskussionen som är det intressanta :)

Toppen