Double Trouble
Medlem
Regeringsplanet? Dock tillhör det ju inte star alliance och är således inte sökbart på United.
Haha!
Regeringsplanet? Dock tillhör det ju inte star alliance och är således inte sökbart på United.
Han kanske menar "Regeringrutten", dvs Arlanda-Bromma;-)Jag förstår inte riktigt vad du menar Arlanda-Stockholm?
Eller Fridolinjen som den också kallasHan kanske menar "Regeringrutten", dvs Arlanda-Bromma;-)
nä de brukar vara snabba. Syns det på Amex sida att den är triggad?Jag triggade en 2-4-1 voucher igår. Idag ringde jag Talinn men dom kunde inte se vouchern ännu. Jag hade ett intryck av att Talinn brukar kunna se den ganska omgående, men det kanske är fel?
nä de brukar vara snabba. Syns det på Amex sida att den är triggad?
Nu säger du inte hur många de är i sonens familj, eller vart ni åker ifrån, men här är mitt tips i alla fall.Hej!
Ny här, första inlägget. Behöver tips. Har läst i flera månader finns oerhört mkt info men är svårt att ta in allt.
Har en Amex voucher som går ut iår. Likaså sonen med familj +de har en 2 åring.
SAS poäng jag har många ,sonen mindre.
Vill gärna åka till Costa Rica under november 2017-Santa Teresa surfstränder
Vill helst undvika åka med byte i USA ,har förstått av er att kontrollerna tar tid.
Önskar så lite skatter som möjligt.
Jag o maken vill åka business, resten av familjen billigare.
Var skall jag söka för att Enkelt få upp hela resan med byten.
Kan fixaren "Kristina" i Tallin hjälpa mig utan att jag själv lagt upp resplan?
Är det någon här som varit där som kan he tips om bra hotell , vissa skall surfa .
Behöver hjälp
Ledsen för lång inlägg. Vet inte om jag lägger detta inlägg i rätt kategori .
MHV Lisa