nih23 skrev:Sk984 3/4.Satt i Go, full flight, servicen var bedrövlig, slut på juicen som används för bloody Mary redan vid första raden i Go, ber de att kolla längre bak i kabinen och den danska kvinnan som stinker alkohol blir irriterad och kommer tillbaka senare och ger mig min bloody Mary, under matserveringen så får jag vagnen i benet två gånger, ingen ursäkt eller så. Förutom det så är hela serveringen ett skämt, ingen fråga om man vill ha något att dricka till maten, brickan blir mer eller mindre "kastad" på bordet och ingen säger varsågod eller så. Verkligen 0 service vilja under hela flighten. Gick back i kabinen och bad om en Sprite, kvinnan började argumentera om att jag skulle betala och att fridryck inte ingår för Diamond, jag drog upp appen och visade henne vad som gäller och inte gäller, tillsslut gav hon med sig och gav mig min Sprite, ingen ursäkt här heller. Vid lunch serveringen så fick jag vagnen i benet igen, inget ursäkta eller så.Nej tack och hej Sas, nu får det vara nog med denna upp och ner service.Avbokat resterande resor med Sas och ska börja flyga med LH eller ANA när jag väl besöker Japan, om jag av någon anledning ska flyga Sas så blir det att bojkotta allting som har med CPH att göra.Klicka för att utvidga...