Någon dag på sin höjd. Tänk dock på att den bara syns om du söker roundtrip-awards för två personer. Söker du one-way eller för bara en person så syns den inte (iallafall ej på longhaul).Passerade 150.000 igår. Hur lång tid brukar det ta att den läggs in i SAS system? Så att jag kan boka SAS flygningar med vouchern via sas.se.
inom en vecka (förra veckan) kom både nr 1 och nr 2. Jag funderar på att betala för att sambon skall ta ut ett kort till så vi kan få ihop 2 x 2 per år![]()
Det finns ju de som hävdar att de går att få mer än 2 vouchers/kort?
har du också 2 kort/ 2 vouchers med BA också ?
Du kan ju ta ut ett Premium till dig själv också och ett extrakort. Beror helt och hållet på vems poäng ni vill nyttja på award-resor. Har man inte tillräckligt med poäng så är det rätt irrelevant med vouchers.inom en vecka (förra veckan) kom både nr 1 och nr 2. Jag funderar på att betala för att sambon skall ta ut ett kort till så vi kan få ihop 2 x 2 per år![]()
Får nog ändra min prognos, såg nu att jag bara har ca 30.000:- kvar innan jag når den, så kommer nog triggas i maj/juni...Siktar på att nå min runt Augusti/september...
Hur menar du nu? Jag gjorde ett ärende med Amex reseförsäkring (Solid) och den summan dras INTE av från din spend. Pengarna betalas ut från Solid till ditt bankkonto.Fick min i dagarna. Men kommer nog försvinna igen när Amex gjort sitt med reseförsäkringen. Hur som helst inte så långt kvar och får börja jobba på nästa...