Senaste nytt

SAS nya hemsida

En annan ny feature på den nya hemsidan är att man kan checka in 36 timmar innan istället för 24 timmar, dock blir den efter följande flygningen inte in checkade och sedan är det bara manuell incheckning som gäller på den....

Eurobonus shopen nu, sen den nya hemsidan, har en annan ny funktion den tycker alltid att man inte har tillräckligt men poäng om man försöker köpa mer än en sak

Val av säten visar olika nu på gamla och nya sidan, den nya sidan har färre tillgängliga säten än den gamla sida, tror inte den heller tar hänsyn till ebd.

Last edited by a moderator:
Fick mail från SAS:
"Betala hotell med poäng Bo på hotell med EuroBonus-poäng"
så jag följde länken och kom till en sida där jag kunde välja Kategori 'Hotell' och Partner 'Alla'.
Resultat:

Inget synligt på hemsidan! Bara en vit sida. FF och Win10.

Val av säten visar olika nu på gamla och nya sidan, den nya sidan har färre tillgängliga säten än den gamla sida, tror inte den heller tar hänsyn till ebd.
När jag vill välja/ändra säten på mina befintliga bokningar omdirigeras jag alltid till den gamla sidan, hur gör jag för att stanna på den nya sajten?

En annan ny feature på den nya hemsidan är att man kan checka in 36 timmar innan istället för 24 timmar, dock blir den efter följande flygningen inte in checkade och sedan är det bara manuell incheckning som gäller på den....
Inte nytt. Samma tidigare oxå

Det har fungerat åtminstone 3-4 år, dock inget de gått ut med officiellt.

Hade ett rent håvete att boka resor i söndags kväll. Tog med min iPad och tänkte i min enfald att det ska väl gå lättare än i mobilen. Där misstog jag mig. I paddan så laddade sidan i all oändlighet och kom aldrig vidare till betalning. Till slut gav jag upp och lyckades göra det i appen i mobilen istället.

Det mest spännande var ju bokningen som jag aldrig klickade igenom för betalning, eftersom det saknades några uppgifter för den som skulle resa.
Dagen efter säger han att han har fått en bokningsbekräftelse.... Och mycket riktigt - sökte upp via bokningsreferensen och där var bokningen som jag aldrig klickat igenom.
Hur tusan gick det där till?

Nu får det väl ändå vara nog med dumheterna!!!

Exakt samma sak har hänt mig två ggr. Sjukt uselt

Kan någon hjälpa mig hitta var jag finner "Mina bokningar" på den nya hemsidan? Gärna bild.

Toppen