Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Har kanske missat något tidigare i tråden men bara skicka ett mail? De vill ju ha datum, ordrenummer och att man bifogar kopia på fakturan. Vilket i sig bjuder på problem då SAS shoppen registrerar besökdatum på sidan medan fakturan/kvittot ställs ut när varan skickas, vilket kan vara dagen efter och då tycker SAS att man inte har rätt på poängen.

Kanske andra som haft bättre tur med just detta.

Skicka ett mail för att be om kvitto från butiken menade jag.

Ett tips i jakten på saknade poäng är att gå in på www.plusdeal.se (som administrerar Eurobonusshoppen) och köra en LiveChat. Jag fick idag assistans och poäng efter ca 15 minuter på flertalet gamla transaktioner. Jag bifogade inga kvitton utan gav enbart ut mitt EB# samt datum, butik och summa för transaktionen.

Det ska ju inte behövas egentligen men det löste sig ändå smidigt.

Ett tips i jakten på saknade poäng är att gå in på www.plusdeal.se (som administrerar Eurobonusshoppen) och köra en LiveChat. Jag fick idag assistans och poäng efter ca 15 minuter på flertalet gamla transaktioner. Jag bifogade inga kvitton utan gav enbart ut mitt EB# samt datum, butik och summa för transaktionen.

Hmm.. hur kommer man åt livechatten? Jag mailade de istället, fick svar på minuten...

Hej!

Ditt ärende är skickat till pointshop@plusdeal.dk

Trevlig dag

Med vänliga hälsningar,

XXXXX// Support

www.plusdeal.se

Hmm.. hur kommer man åt livechatten? Jag mailade de istället, fick svar på minuten...

Hej!

Trevlig dag

Med vänliga hälsningar,

XXXXX// Support

www.plusdeal.se

Jag gick in på Kundservice-fliken och då dök en pop-up upp i nedre högra hörnet.

Angivna öppettider för chatten är,

Måndag-torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.30

Stängt mellan: 12.00-12.30

Du kanske försökte mellan dessa tider?

Mvh

Jag gick in på Kundservice-fliken och då dök en pop-up upp i nedre högra hörnet.

Angivna öppettider för chatten är,

Måndag-torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.30

Stängt mellan: 12.00-12.30

Du kanske försökte mellan dessa tider?

Mvh
Funkar inte nu heller, gör ett nytt försök på måndag helt enkelt :)

Hej!

Trevlig dag

Med vänliga hälsningar,

XXXXX// Support

www.plusdeal.se

Precis, maila istället det är bättre. Hittade inte heller chattfunktionen så ringde in. Han jag pratade med fattade direkt att jag fått infon från BC och sa att lägg ett mail instället så ska jag se till att det blir löst. Sagt och gjort så mailade jag och så var det klart på 10 min.

Har dock köpt ett par glasögon idag via plusdeal men inte fått något mail än..

Precis, maila istället det är bättre. Hittade inte heller chattfunktionen så ringde in. Han jag pratade med fattade direkt att jag fått infon från BC och sa att lägg ett mail instället så ska jag se till att det blir löst. Sagt och gjort så mailade jag och så var det klart på 10 min.

Har dock köpt ett par glasögon idag via plusdeal men inte fått något mail än..

Har inte fått svar än, men har redan fått 6 mail om inkommande eurobonuspoäng! Skönt att det går snabbt, hade en backlog på ca 6 månaders poäng som inte inkommit :)

Tackar för tipset! Skickade ett surt mail i dag till vanliga "customer support"efter sex månaders obefintlig aktivitet (poäng in eller mail etc), försvunna transaktioner och noll respons.

Tänkte registrera saknade poäng, när jag fyllt
I allt får jag följande meddelande

"onlineshopping.flysas.com säger:
ClickAlreadyHaveOrders"

Gissar att detta betyder att allt är registrerat som det skall och jag får mina poäng?

Toppen