Senaste nytt

Ethiopian Airlines startar Addis Ababa - Stockholm - Oslo 26 mars 2017

Gjorde en sökning i April igår och då dök Ethiopin Airlines upp med 1700kr t/r ARN-OSL. Idag när jag söker flera datum, bla 26/3 då det enligt artikeln första flygningen ska ske, så finns ingenting. Någon som har ny info om när rutten börjar?

Vill du ha sällskap ?
Självklart! Ett mini BC-live-event blir ju kanon! Återkommer imorgon hur jag löser familjepusslet.

Hoppas på skumpa vid gate och vattenkanoner på Oslo flygplats. :)

Edit: Så är det bara att hoppas att ET inte skjuter på det (blir vi ombokade till SK då?), blir försenade (tänkte nog boka tidigt returflyg pga jobb) eller sätter in någon annan kärra (777 = tråkigt).

Last edited:
Självklart! Ett mini BC-live-event blir ju kanon! Återkommer imorgon hur jag löser familjepusslet.

Hoppas på skumpa vid gate och vattenkanoner på Oslo flygplats. :)

Edit: Så är det bara att hoppas att ET inte skjuter på det (blir vi ombokade till SK då?), blir försenade (tänkte nog boka tidigt returflyg pga jobb) eller sätter in någon annan kärra (777 = tråkigt).

Ok ska kolla jobb och familj jag med ......

Är det meningen att man inte ska kunna boka flighten för poäng (United hittar inget)? 5335kr för business var lite saftigt för 1h flygning så får bli ekonomi. Sen är ju frågan när man ska hem då? Går SK flyg tillbaka kl09:25 (känns optimistiskt), kl11:00 (dyr avgång) så kl12:50 blir det nog för min del i så fall. Kan ju höras mer på PM om vi inte ska dra igång en egen Inofficiell BC-träff-tråd?

upload_2017-3-12_18-22-39.png

Funderar på att köra den här också så man slipper gå upp kl05
upload_2017-3-12_18-30-43.png

Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen