Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11

Vi kommer som sagt från London jag vet inte exakt när ännu. Men det verkar som gästningarna kan räcka även om vi är sena.
Skicka PM om det fattas gästningar så får vi skynda på.

6F på utresan och 5D på hemresan. Fick inte ändra platser utan att betala 143 kronor.
Vist är det så att man kan göra detta på flygplatsen i automaterna om jag kommer ihåg rätt?

Det slog mig just att man måste hitta någon annan lounge på arlanda imorgon...(jobbigt när man bara flyger star alliance) Var finns det oneworld lounge och vill någon gästa in mig? Såg nu att mitt Air Berlin gold precis gick ut och jag är numer silver :(

Det slog mig just att man måste hitta någon annan lounge på arlanda imorgon...(jobbigt när man bara flyger star alliance) Var finns det oneworld lounge och vill någon gästa in mig? Såg nu att mitt Air Berlin gold precis gick ut och jag är numer silver :(
Aurora på terminal 2 är BA loungen, du kommer även in med priority pass om du har det. Vet inte om du kan betala dig in vid entren.

Så, incheckade. Platserna 10B och 10C på BA775 dit, kom gärna och säg hej. Fick erbjudande om uppgradering för 1035 kr/person som vi avstod ifrån. Kommer ju ändå få champagne och matunder dagen :)
Det kostade också 143 kr om vi ville ändra platser (åker på HBO fare), men vi fick iallafall platser bredvid varandra..

• Gilla
Reactions: MWi
Toppen