Senaste nytt

Fredagstråden™

Hjärnan tömd efter att ha hållt utbildningar hela dagen. Visar sig att jag kommer missa Sveriges match på Måndag med tillhörande pubkväll för att jag lovat bort mig på något ointressant... :-(

Enda trösten är att jag lyckats tricka till mig en $800 resa till USA med två olika destinationer (4 nätter NYC - 7 i Florida) i höst.

Rätt lugn fredag här. Förutom ett panikproblem hos en kund, som troligen inte har med våra saker att göra händer det inte mycket.

Det är dock en väldigt fin eftermiddag i Stockholm, så jag funderar på att sätta mig i trädgården med en bärs snart.

På väg hem och fixa med grillen. Kollegorna kommer klockan 17:30 på öl och grillning. Varit i Ängelholm och Götet torsdag och fredag, dags att njuta lite

På väg hem och fixa med grillen. Kollegorna kommer klockan 17:30 på öl och grillning. Varit i Ängelholm och Götet torsdag och fredag, dags att njuta lite

Oj, du har missat att skicka inbjudan till mig iaf, men tala bara om vart jag ska så dyker jag upp! ;)

(Antar att du med "kollegor" menar "ärade BC.se geliker"...)

Ensam i loungen i Holiday Inn Mumbai Airport. Har snackat en del me de 3 indierna som jobbar här och bjudit på lakrits. Kul! Imorgon bitti skönt att komma hem till familjen.

Då var vi incheckade på Radisson Waterfront i Stockholm. Schysst rum och inget fel på väder och utsikt heller...

Attachments

• DSC_1066.jpg
    DSC_1066.jpg
    104,8 KB · Visningar: 161
En mycket ovanlig fredag Jag är hemma och vart hemma sedan tisdagskväll :cool: Hade möjligheten att "jobba hemifrån" 2dagar.
Men säg den lycka som varar nästa vecka är det Ryssland igen.

Badrumsrenoveringen har gått åt skogen: arbetsledaren hör inte av sig, offerten är halvfärdig, kalkylerna mellan versionerna stämmer inte alls. Jag förstår att femmsifrig belopp i SEK för dagens hantverkare är piss i Mississipi men det är inte för mig och jag så ogärna vill ta på mig hårdhandskar.
Tycker att det är så fel att numera hantverkare är helt "untouchable": de gör vad de vill, när de vill och hur de vill. Dessutom verkr de vara enda som har råd att köpa nybyggt - Sveriges nya medelklass?

Toppen