Bryant skrev:kvalitetstid med tjejen den 18.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det kan bli lite kämpigt för mig att komma, Jag ska flyga upp till Luleå från Malmö den 18:e och flyger till Göteborg den 21...Det vore kul om ni kunde tänka er ha en träff på fredagen den 13:e juli med för då kanske jag får stå över denna..Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jag tänkte att de som är det nog inte flyger den dagen så då är de hemma....Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Lite OT.Vissa flygbolag (Air Chinat ex) struntar hetl o hållet med att ta bort rad 13 på sina flygplan som europeiska/amerikanska flygbolag gör.Kinesiska staten tror inte på gud eller djävlen officielt så kör de vanlig nummerordning.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Det är väl "tetrafobi" som gäller istället? (rädsla för siffran 4).Klicka för att utvidga...
AHO skrev:EnligtDoodle enkät, är det jämnt mellan 18:e och 19:e juni.Ska vi säga så att vi stänger omröstning(av vilken dag vi ska ha 4:e BC.se Stockholms träff) på måndag 4 juni?Klicka för att utvidga...
AHO skrev:EnligtDoodle enkät, är det jämnt mellan 18:e och 19:e juni.Ska vi säga så att vi stänger omröstning(av vilken dag vi ska ha 4:e BC.se Stockholms träff) på måndag 4 juni?Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Helst inte... Jag är i HEL 4 - 6 juni.Klicka för att utvidga...