Vad gäller plats, så har väl Monks kommit på förslag igen, men jag kan väl tänka mig att prova något annat om det är så. Har dock inga egna förslag på andra ställen.
Ställe? Ja, varför inte passa på och prova något annat;
- Monks Porter House i Gamla Stan'.. .. trevliga källarvalv. Samma meny som på Wallingatan.
- Pandion föreslog Scandic Grand Central, men det är rätt stimmigt där. Om de inte kan fixa ett Chambre Separee.
- Om varmt ute, varför inte uteserveringen på Belgobaren? Inne går också bra, de har bra utrymmen för många deltagare.
- Prova Cloud Nine igen?
- Pressklubben, också på Vasagatn.
Alle de här ställena ligger nära Centralen. Men, vi kan titta på något "lite längre bort".
Hmm, kom just på att mina föräldrar ska resa till NYC mes SK den 20e, så jag har tänkt att ta en day-trip någonstans då så att jag kan släppa in dem i SL. Borde hinna tillbaka till träffen dock, om det nu blir den dagen.
Jag kan tänka mig att hon verkligen kommer att uppskatta de ämnen som diskuteras . Hon ska iofs flyga sin första longhaul C med SAS i Juli och det ser hon fram emot.. Var dock tvungen att locka med champagnebuffé..