Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Tror ni det är bättre att låta befintligt HHG förfalla innan man hör av sig ang. matchning ? Har ett CCG , ett Scandic 3rd och nåt Choice Guld som jag tänkte matcha mot men vet inte ifall det är smartast att höra av sig innan eller efter ..... Har en stay nu i februari som jag skulle behöva tillgodoräkna vid eventuell challenge...

Blev matchad 90 dagar jag med...
Så nu har man chansen att förlänga :p
Räknas även points och cash + points stays när det gäller de 8?

Tror ni det är bättre att låta befintligt HHG förfalla innan man hör av sig ang. matchning ? Har ett CCG , ett Scandic 3rd och nåt Choice Guld som jag tänkte matcha mot men vet inte ifall det är smartast att höra av sig innan eller efter ..... Har en stay nu i februari som jag skulle behöva tillgodoräkna vid eventuell challenge...
Jag är HHD och har ändå matchat mot HHD som gäller till mars 2019, så kör på! Du behöver inte vänta.

Jag hade HHD men matchade mot Best Western Diamond och fick en challenge.
Någon som vet om points stays och points + money stays räknas some stays mot challenge? =)
Hittade ingen info ang. detta på hiltons sida

Så du hade status och fick möjlighet att förlänga mot challenge? Eller var du statuslös hos HH ?

Jag hade HHD men matchade mot Best Western Diamond och fick en challenge.
Någon som vet om points stays och points + money stays räknas some stays mot challenge? =)
Hittade ingen info ang. detta på hiltons sida
Jag ser ingen anledning till att de inte skulle göra det. Både stays och nights räknas mot status i vanliga fall, även med poäng.

Toppen