Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Mastercard mellan 16-18 februari 2017

Tänkte betala årets CSN-räkningar. Fail... Satte en utländsk adress som skulle gälla 28/2-30/3. Får inte möjlighet att betala med kort och kan inte ändra den kommande adressen.
Går den inte att ta bort då, så att du kan börja om från början? I värsta fall borde du kunna ringa CSN och ändra.

Någon annan som har problem med att betala CSN med SAS MasterCard? Jag får felmeddelande om att mina betalningsuppgifter var fel – trots att jag noga kontrollerat alla siffror.

Någon annan som har problem med att betala CSN med SAS MasterCard? Jag får felmeddelande om att mina betalningsuppgifter var fel – trots att jag noga kontrollerat alla siffror.

Det var när jag försökte betala samtliga av årets betalningar som det krånglade. När jag delade upp betalningarna gick det bra, fram till årets sista betalning. Försökte sedan samma med min frus konto men då gick det bara att betala den första betalningen, sedan står det att mina kontouppgifter är felaktiga.

Det var när jag försökte betala samtliga av årets betalningar som det krånglade. När jag delade upp betalningarna gick det bra, fram till årets sista betalning. Försökte sedan samma med min frus konto men då gick det bara att betala den första betalningen, sedan står det att mina kontouppgifter är felaktiga.
Betalningen räknas i systemet som kontantuttag. Gränsen där är 10 000 kr per dygn. Testa att betala sista slatten 24 h efter den första så borde det vara ok.

Toppen