Senaste nytt

Uppgradering till Business Class för SAS Eurobonus poäng

Vaniljvodka

Medlem
Tackar :), kollar jag det vid check in desk eller servicdesk vid (va det f piren?)
Åker från ARN

Du kan fråga redan vid check-in men de lär hänvisa till servicecentret i F-piren. Men det har hänt att jag fått op-up redan vid incheckningen. Eller att de gjort en notering om att man är intresserad av en uppgradering.
 
Tackar, får kolla, troligen vill dom ha samma poäng/pengar som vid budgivningen och det är lite saftigt. Men kan ju alltid testa fråga. Vet ang poäng och det gör mig inget, men skulle vara kul med biz.
 
Ska testa i morgon om jag kan få till en Upgrade med poäng från plus till business på SK 945.

Har läst både att det tidigare gått både vid loungen och incheckningen men oftast sker det på servicedesk på F-piren.

Kommer naturligtvis att testa de båda förstnämnda innan jag går bort till F-piren men den desken ligger ju innanför passkontrollen och frågan är om det går att gå tillbaka till loungen. Har tänkt att vara ute direkt när de öppnar men har ingen lust att hänga vid F-piren i nästan 3h utan skulle isf vilja gå tillbaka till guld-loungen.

Hur funkar det?
 
Toppen