Cristoffer Cedergren
Medlem
På min bokning från ICN till SYD i juli har Asiana hitintills bytt flygplanstyp 3 ggr sen jag bokade i sepJa, det är ju då vintersäsongen inleds flygvärlden.

På min bokning från ICN till SYD i juli har Asiana hitintills bytt flygplanstyp 3 ggr sen jag bokade i sepJa, det är ju då vintersäsongen inleds flygvärlden.
ANA via Tokyo?Blir ju bara så trött, hade en bokning för mig och min flickvän som nu blir helt förstörd då den ligger innan den 1/3.
Så nu har jag ingen flight mellan FRA-ICN (slutdestination SIN), åker hem från BKK den 12/3 med Thai Air First så vill inte gärna åka Thai Air bägge hållen.
Någon som har några förslag på ny routing eller är det avboka hela resan eller hoppas på Lufthansa som gäller?
Då har du ju fortfarande en flight mellan FRA och ICN. Om ni hade bekräftade platser innan equipment change så lär ni ha platser på nya flighten också.Vi har fått säten men när jag ringde Tallin så sa de att alla platser är blockade på flighten och att det står att det är en 777 så antar 1:a klass inte finns på planet. Och känns tråkigt att riskera att det inte kommer finnas några Lufthansa-biljetter när det närmar sig så skulle hellre hitta annat 1:-klass-alternativ att boka innan. Riktigt surt, vår first first