Alkokonditionen på topp!!
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #42 Varför gå när det finns elbil ? Trevlig kvinna körde in bilen i hissen ! Då så hittade vi ett flygplan !
Varför gå när det finns elbil ? Trevlig kvinna körde in bilen i hissen ! Då så hittade vi ett flygplan !
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #48 jsn skrev: Härligt! Det ger Deja vu känslor från loungehoppingen i december Kom igen nu, du är så väl värd den konjaken! Klicka för att utvidga... Absolut ! Men det tycke inte fru Anfield
jsn skrev: Härligt! Det ger Deja vu känslor från loungehoppingen i december Kom igen nu, du är så väl värd den konjaken! Klicka för att utvidga... Absolut ! Men det tycke inte fru Anfield
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #49 Strax dax att ta fruns tjänste cykel hem ! Från centralen ! Tack för mig !
F FF#1 Medlem 30 Januari 2017 #50 Anfield skrev: Strax dax att ta fruns tjänste cykel hem ! Från centralen ! Tack för mig ! Klicka för att utvidga... Tack för trevlig läsning, cykla försiktigt
Anfield skrev: Strax dax att ta fruns tjänste cykel hem ! Från centralen ! Tack för mig ! Klicka för att utvidga... Tack för trevlig läsning, cykla försiktigt