Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Ethiopian Airlines: Oslo-Kapstaden/Johannesburg/Seychellerna mm från 5700 NOK

Citat från en norrbagge ;-)

Ethiopian gjorde akkurat det samme i fjor, da fikk man BRU-ADD-CPT for omtrent samme pris. Jeg og mange andre booket. Etter litt betenkningstid ble det til at de gav 75% refusjon + nedgradering til økonomi eller 100% refusjon av billetten. Noen klarte å krangle seg til business, og denne gangen skal jeg gjøre mitt beste.

Hur fungerar nu detta?
När/om de inser den felaktiga prissättningen, kontaktar de mig då?

Kan det gå så långt att man inte hör något och kommer till flygplatsen och där får reda på att biljetten inte gäller?

Vilka risker finns med detta ?

Hur fungerar nu detta?
När/om de inser den felaktiga prissättningen, kontaktar de mig då?

Kan det gå så långt att man inte hör något och kommer till flygplatsen och där får reda på att biljetten inte gäller?

Vilka risker finns med detta ?
Lägg in bevakning på din bokning på någon webbtjänst eller app som erbjuder det. T ex My Flights om du har iOS. Då får du besked om alla förändringar i bokningen. Biljetten lär inte bli cancellerad på själva utresedagen.

Kommer åt bokningen på deras hemsida. Dock går det inte längre att se infon om fare rules när man kommit in på bokningen via referensen.
Ett tecken på att de vet om misstaget?

Toppen