SeaPlanePilot
Medlem
Eftersom vi har planer för city och den inställda BA774 kortar ner dagen dagen i London har vi bokat om till den 11 mars istället.
Tydligen så tycker BA själva att det var en big deal, eller har jag missförstått något? Om en lounge manager beklagar sig så är det ju ett uttryck för något såklart. Ni får väl helt enkelt ta till er av den kritiken och sköta det snyggare denna gången. Jag gillar verkligen dina punkter, det får ju en positiv spin över det hela. Precis som du skriver gäller det ju då att också visa att man sköter det snyggt. Att säga "kom till mig om det är något" och sen inte fixa det när de säger till blir bara värre än ursprungsläget.Galleries First har varit en stående punkt, men nu har även Star Alliance touren på LHR T2 blivit en stor grej, så den första reflektionen jag har är varför det skulle vara en "big deal" med 30 personer (jag vet, en lounge hela tiden) än några som hoppar omkring?
Jag tycker detta blivit upphausat alldeles för mycket. Inte gör BA några ändringar för att det gästas in 16 pers mer än vanligt en dag i en lounge som har hundratals gäster om dagen. Dessutom handlar det bara om några timmar.
Jag har då inga skrupler med att använda mig av mitt inflygna BAEC Gold genom att besöka GF i några timmar (förmodligen enda gången i år dessutom). Att jag också gästar en person helt enligt reglerna ser jag heller inga konstigheter med. Väl i loungen är det ju normalt loungehyfs som gäller.
Jag och fru åker som planerat!
Jag hoppas du omprövar ditt beslut det är alltid trevligt att träffa dig och så ser vi mycket fram emot en träff i Manchester med en kunnig ciceron.Då detta tydligen är ett pi$$take så kommer jag boka av min resa. Jag ber om ursäkt till den som nu inte kan gästas in, dock har väl i princip alla fått sin returer ombokade och därför kan om eller avboka.
Som en sidnot till detta har jag även tappat intresset för att arrangera den inofficiella bcträffen i manchester.