Senaste nytt

Priority Boarding med SAS

Fick idag (på dialogmöte i Luleå) höra att SAS jobbar på systemstöd för prioboarding så här kanske vi får en förbättring - vilket år som helst.
Samt att de ville påstå att det fungerar bra i Luleå. Inte för att det spelar så stor roll där men, jag Ska börja föra statistik, väldigt ofta de bara släpper på alla...

Samt att de påstår att de har 91 % (vad) på prio bagage.... Utan att kunna berätta hur det är definierat....

Samt att de påstår att de har 91 % (vad) på prio bagage.... Utan att kunna berätta hur det är definierat....
emoji12.png
91% av prio baggage kanske kommer fram? Det låter inte orimligt.

Eller 91% av prio-taggarna sitter kvar på baggaget när det kommer fram?

Samt att de ville påstå att det fungerar bra i Luleå. Inte för att det spelar så stor roll där men, jag Ska börja föra statistik, väldigt ofta de bara släpper på alla...

Har inte fungerat någon gång för mig i Luleå :)

De hade väl också hänvisat till någon undersökning som visade att 70% tyckte om Fresh Bite?
Vad hade de isåfall ställt för fråga? istället för ingenting eller jämfört med polarrulle eller vad?

Toppen