Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

toer00

Medlem
Kampanjen började tydligen i natt 00:01. Passade på att tidigt i morse boka Stockholm - Hong Kong, Phuket - Stockholm i april, i business och för under 11 000 kr/pers. Känns som ett fynd :)...Kommer att boka av min EB Bonus resa med LX då skillnaden för hela familjen blir så pass lite så jag sparar dem till annat tillfälle ;)
 

johansch

Medlem
Det dök upp ett mail från QR:

OfferDetails

"As a special gift from us; you will also be eligible to earn 5X Qmiles when you book online on the First Day (9th January) of the Qatar Airways Travel Festival.

From 10th January till 16th January 2017 you will earn quadruple (4x) Qmiles in Premium Class and triple (3x) Qmiles in Economy Class when you book online.

What’s more, you will also be eligible up to 10% discount when you book online by quoting QRTFPC2017 during the booking process from 9th January till 16th January 2017."

I praktiken blev det 500 kr billigare när jag testade den koden på ARN-BKK.

5x miles gör ju QR's Priviledge Club lite intressant för en gångs skull. I genomsnitt tror jag att två betalda businessclass-resor resulterar i en tredje gratis.

Man ska registrera sig för erbjudandet här (höll på att missa det):

Qatar Airways Qatar | World's 5-star airline - Login Page
 
Last edited:

oxxax

Medlem
Det dök upp ett mail från QR:

OfferDetails

"As a special gift from us; you will also be eligible to earn 5X Qmiles when you book online on the First Day (9th January) of the Qatar Airways Travel Festival.

From 10th January till 16th January 2017 you will earn quadruple (4x) Qmiles in Premium Class and triple (3x) Qmiles in Economy Class when you book online.

What’s more, you will also be eligible up to 10% discount when you book online by quoting QRTFPC2017 during the booking process from 9th January till 16th January 2017."

I praktiken blev det 500 kr billigare när jag testade den koden på ARN-BKK.

5x miles gör ju QR's Priviledge Club lite intressant för en gångs skull. I genomsnitt tror jag att två betalda businessclass-resor resulterar i en tredje gratis.

Man ska registrera sig för erbjudandet här (höll på att missa det):

Qatar Airways Qatar | World's 5-star airline - Login Page

Jag känner på mig att detta kommer att visa sig vara en dum fråga, men betyder "man ska registrera sig" att det räcker med att gå med i Privilege Club, eller är det på annat håll på websidan man ska registrera sig?
 

Otto

Medlem
Letar platser hem från BKK eller HKG runt 15-16nov. Finns det något program som kan hjälpa mig att hitta I klass på QR??
 

johansch

Medlem
Ifall någon annan hade tänka prova att använda VISA-koden och sedan betala med icke-VISA:

Allting ser ut att gå bra ända fram till sist betalningssidan - där finns bara valet VISA.
 

toer00

Medlem
Letar platser hem från BKK eller HKG runt 15-16nov. Finns det något program som kan hjälpa mig att hitta I klass på QR??

Prova med http://www.expertflyer.com/ och R klass är ännu billigare ((man behöver dock vara 2 st på samma PNR (bokning)...)

Qr 1411.PNG


QR 1611.PNG
 
Last edited:
Toppen