Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Ja med tanke på denna punkt kanske man ska ta sig en funderare på om de e värt några tusen att riskera de där F Award ;)

2.6 Points and benefits are personal and can under no circumstances be sold, transferred, combined, inherited, refunded in cash or used for other purposes than within the EuroBonus program unless otherwise stated by SAS. In case of misuse, points, benefits and documents can be confiscated. Passengers can be refused access to the plane or hotel. If a trip has commenced, the passenger can be charged full price for the remainder of the trip. Exception: Members with registered home address in Denmark may request cash refund of own points according to the Danish Act on Payment Services and Electronic Money (Payment Act). SAS will charge a fee, currently DKK 100, per cash refund. The conversion rate is set by SAS and may vary from time to time and is available upon request. Such cash refund requires written request to SAS EuroBonus, P. Box 150, 2770 Kastrup, Denmark. SAS’ liability in case of loss or misuse of EuroBonus points belonging to members with registered home address in Denmark is governed by §§61-62 in the Payment Act.

Men visst finns det forum för det.

Kan då någon bara vara så vänlig och skriva vilka forum man nu talar om? "Men visst finns det forum för det", "Finns dock andra forum för sådant" = Vilka är då dessa:). Tack.

Känns som jag kunnat gödsla med att ge bort guldkort. Nu har jag mitt tredje kort att ge bort. Var 15 000p kort för att behålla mitt diamond. Kvalificeringsperioden gick ut sista december. Således är jag på Grace Period nu och fick ytterligare ett guld att ge bort. Det lustiga är att jag har på mig till sista december 2017. Borde det vara möjligt om min grace går ut sista februari...? (Även en tredje diamond-gåva kan jag välja...)

upload_2017-1-9_9-36-39.png

Hmm..

Nu har jag fått kortet och min sida er uppdaterad hos sas som guldmedlem. MEN, min kvalificeringsperiod er densamma
Augusti 2016 till Juli 2017

Ska det inte nu stå
Augusti 2016 till Juli 2018

Hmm..

Nu har jag fått kortet och min sida er uppdaterad hos sas som guldmedlem. MEN, min kvalificeringsperiod er densamma
Augusti 2016 till Juli 2017

Ska det inte nu stå
Augusti 2016 till Juli 2018

Kanske missförstår dig, men kvalificeringsperioden är densamma, men kortet gäller både för intjänandeåret och nästa år. :)

Dvs. för att kvalificera för nytt guld är det under intjänandeåret aug 17-jul 18.

Ok, men då är jag med på hur det fungerar :)

Klarar jag inte att flyga upp till guld innan Juli 18 så faller jag tillbaka till silver?

• Gilla
Reactions: Vic
Toppen