Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här med cirka en timma kvar av 2016 så kan jag nog konstatera att jag äntligen fått min första voucher! Men eftersom det är strul med min Amex-sida så kan jag inte se det. Har räknat fram och tillbaka, men det finns ändå en viss risk att jag går miste om den med några kronor...
Du hinner fortfarande ut och panikshoppa något! Gott Nytt År :)

Varför väntar man till sista stund nuförtiden? Förr när giltighetstiden var ett år förstår jag, men nu när det är innevarande + nästa kalenderår förstår jag inte.
Giltighetstiden är 2 kalenderår numera så det är inte nödvändigt att vänta in i det sista för att trigga vouchern

Giltighetstiden är 2 kalenderår numera så det är inte nödvändigt att vänta in i det sista för att trigga vouchern
Säker på det? Det kanske är jag som inte läst precis alla inlägg iofs, men de enda rapporterna jag sett som tyder på att så skulle vara fallet har gällt den andra vouchern för de som har Elite-kortet. Jag hoppas att jag har fel här, för det skulle det göra mycket smidigare med en jul&nyårsresa jag funderar på framöver...

Säker på det? Det kanske är jag som inte läst precis alla inlägg iofs, men de enda rapporterna jag sett som tyder på att så skulle vara fallet har gällt den andra vouchern för de som har Elite-kortet. Jag hoppas att jag har fel här, för det skulle det göra mycket smidigare med en jul&nyårsresa jag funderar på framöver...
Jag vet inte hur många gånger jag upplyst om detta.
Det står innevarande kalenderår plus tom 31 december på vouchern men sedan i juli eller augusti någon gång är giltighetstiden 2 kalenderår. Det får man reda på om man ringer till SAS i Tallinn och frågar om giltighetstiden för sin voucher.
Själv har jag 2 vouchrar (nummer 2 och 3) som gäller i 2 kalenderår.
Den första som utfärdades i maj gäller till 31 december 2017.

Själv har jag 2 vouchrar (nummer 2 och 3) som gäller i 2 kalenderår.
Den första som utfärdades i maj gäller till 31 december 2017.
Men det är ju precis det jag menar.. 2:an och 3:an gäller tydligen i två år numera, men finns det någon rapport på att voucher 1 har två års giltighetstid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen