Senaste nytt

Tips på bra hotell på London Heathrow med enkel access till terminalerna på morgonen?

image.jpg
Skulle rekommendera Park Inn Heathrow. Nyrenoverat och mycket fräscht hotell, och som Carlson Gold får man alltid upgrade till Business Class rum. Stora och bekväma rum, med separat hall och ordentligt skrivbort. Nära till Terminal 2 med gratisbuss som går strax utanför hotellet. Har du Carlson Poäng att bränna så kostar det bara 28000 poäng. Föredrar detta hotell över Radisson Edwardian.

Har ett litet problem att lösa:
Landar med SWISS på Heathrow 21.40 den 25/12 och skall vidare med American 09.55 den 26/12.
Antar att jag kommer till T2 med Swiss och skall sen åka från T3 med American.
Tips på hotell för denna natt? Brukar bo på Sofitel T5 och har en bokning där ifall jag inte hittar något bättre/lättare.

Har ett litet problem att lösa:
Landar med SWISS på Heathrow 21.40 den 25/12 och skall vidare med American 09.55 den 26/12.
Antar att jag kommer till T2 med Swiss och skall sen åka från T3 med American.
Tips på hotell för denna natt? Brukar bo på Sofitel T5 och har en bokning där ifall jag inte hittar något bättre/lättare.

Tidsmessig tror jeg Sofitel er like greit som et hotell på Bath Road (Radisson er helt ok). Selv synes jeg det er er bedre flyt å ta Heathrow Express enn lokalbuss og ville valgt Sofitel hvis pris ikke var et problem.

Dessverre ikke hotell i gåavstand fra T2/T3.

Tidsmessig tror jeg Sofitel er like greit som et hotell på Bath Road (Radisson er helt ok). Selv synes jeg det er er bedre flyt å ta Heathrow Express enn lokalbuss og ville valgt Sofitel hvis pris ikke var et problem.

Dessverre ikke hotell i gåavstand fra T2/T3.
Tolkar jag frågeställaren rätt så är resan avslutad för 5 dagar sedan men hade varit kul att höra vad man valde till slut.

Toppen