Senaste nytt

Ändrat plan

Nej, dom har ändrat mitt flygande plan som var planerat med Airbus Industrie A320 Sharklets till Boeing 737-700
Några goda råd? flyger plus :eek:

Från/till? Boka om till annan avgång eller boka via den flygplats Neo'n flyger till. :)
Nja, det är en saver så får nog inte boka om utan kostnad, är ju bara resan cph-arn så blev rad 2. Men det kan ju ändra sig igen :confused:

Blir ju neo första leget om jag förstott rätt att Airbus Industrie A320 Sharklets är aka NEO

Var jag, trött som man är, går in och kolla om säten har blivit lediga och ser att dom ändrat en plan typ :eek:
Direkt börjar jag tänka på det jag har läst om här att man byter plan till en inte alt så populär modell på långa resan.
I min hast gör jag ett inlägg här för att få expert råd, ser sen att det bara är den lilla delen så då inte så farligt, men kan ju inte ta bort tråden.

Årets bästa tråd!
Kul att du tycker det, va de nu var som var så roligt.
Och än är det 2016 så kan dyka upp något.

I min hast gör jag ett inlägg här för att få expert råd, ser sen att det bara är den lilla delen så då inte så farligt, men kan ju inte ta bort tråden.

Så då blev det (i teorin) mitt tips då. Ena leg'et med Neo och andra med något annat. Snyggt!

Om första inlägget hade inkluderat till/från så hade du själv sett att det bara var ena flygningen och då hade det ju aldrig blivit någon tråd om detta. :)

Toppen