Senaste nytt

THAI har återvänt till Moskva

Dr. Miles

Expert
THAI har återvänt till Moskva sedan 2016-DEC-15.
De flyger Bangkok Suvarnabhumi (BKK) - Moskva Domodedovo (DME) fyra gånger i veckan med Boeing 777-200ER.

THAI flög till Moskva fram till mars 2015 men de stängde linjen efter de har haft dålig passagerarsiffror på rutten.

Tidtabell:

1.34.6.
TG974
Bangkok BKK 10:50 - Moskva DME 17:10 772

1.34.6.
TG975
Moskva DME 18:40 - Bangkok BKK 07:30+1 772

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

THAI Welcomes Passengers from First Moscow Flight

Jag tror att Business class stolar på deras Boeing 777-200ER är fortfarande gamla angled lie-flat stolar.
Bilderna nedan är från Airbus A340 men det är nog samma modell som på Boeing 777-200ER,
thai-business-class-airbus-a340_02-jpg.13657

thai-business-class-airbus-a340_03-jpg.13656

(Foto: Dr. Miles)

Det går att ansluta till THAI flighten genom att använda Singapore Airlines fifth freedom flight mellan Stockholm Arlanda och Moskva Domodedovo (DME). Det fungerar i alla fall ena riktning (mot Moskva).

Singapore Airlines tidtabell mellan Stockholm Arlanda och Moskva Domodedovo:

12.456.
SQ361
Stockholm ARN/T5 10:25 - Moskva DME 13:30 350

12.456.
SQ362
Moskva DME 07:15 - Stockholm ARN/T5 08:25 350

Det går att ansluta till THAI flighten genom att använda Singapore Airlines fifth freedom flight mellan Stockholm Arlanda och Moskva Domodedovo (DME). Det fungerar i alla fall ena riktning (mot Moskva).
Skoj för om man först flög Business till Moskva i SQ A350 och sen får njuta av ovanstående så är det nog bättre att man först åker ovanstående för att uppleva lyftet till SQ :D

Skoj för om man först flög Business till Moskva i SQ A350 och sen får njuta av ovanstående så är det nog bättre att man först åker ovanstående för att uppleva lyftet till SQ :D
Eller så flyger man TG direkt till BKK från ARN och är lyckligt ovetande om hur grönt gräset är..... :)

Kan man hitta platser på direktflyget så får man välja det.
Jag presenterar bara ett alternativ ifall man behöver att flyga och inte hittar platser på direktflyg eller via THAIs andra europeiska destinationer.
Absolut och jag skulle själv använda mig av ditt förslag då jag ändå vill ha många stopp. :)

TG tog bort flera destinationer efter militären tog "över" fick ett tufft sparpaket, och i samma veva försvann ryska turister till Thailand på grund av försämrad ekonomi i Ryssland.

Toppen