Det kan du glömma.Vad kan man förvänta sig i frukostväg om man kommer till SAS Cafélounge på Sturup en måndagsmorgon? För en bra start på dagen måste jag äta frukost. Det krävs inget överdåd, men lite yoghurt och en smörgås eller två vill jag gärna få i mig. Kan man förvänta sig detta, eller bör jag äta hemma?
Det kan inte finnas många 3dje parts lounge som är sämre än SAS café lounge , men nu tar de ju bort många så då får vi se hur mycket nätter tex den här blirVad kan man förvänta sig i frukostväg om man kommer till SAS Cafélounge på Sturup en måndagsmorgon? För en bra start på dagen måste jag äta frukost. Det krävs inget överdåd, men lite yoghurt och en smörgås eller två vill jag gärna få i mig. Kan man förvänta sig detta, eller bör jag äta hemma?
Nu är ju inte cafe-loungerna menat att vara annat än ett vattenhål att slinka in i några minuter före en flight och få en kaffe typ. Det tycker jag är bra på aerodromer som Luleå och Malmö som inte skulle få någon SAS Lounge. Jag gillar konceptet med Cafe-lounger!!! Sen tycker jag att det är skit att dom sagt upp avtalen med tredjepartsloungerna men det har jag klargjort i den tråden...Det kan inte finnas många 3dje parts lounge som är sämre än SAS café lounge , men nu tar de ju bort många så då får vi se hur mycket nätter tex den här blir
Nu är ju inte cafe-loungerna menat att vara annat än ett vattenhål att slinka in i några minuter före en flight och få en kaffe typ. Det tycker jag är bra på aerodromer som Luleå och Malmö som inte skulle få någon SAS Lounge. Jag gillar konceptet med Cafe-lounger!!! Sen tycker jag att det är skit att dom sagt upp avtalen med tredjepartsloungerna men det har jag klargjort i den tråden...
Är detCafe Lounge som sas menar när dom säger att dom ska investera pengarna dom drar in på 3parts Lounge??
Nej, dom kommer att bygga om köket i loungen på T4 till ståplatserÄr detCafe Lounge som sas menar när dom säger att dom ska investera pengarna dom drar in på 3parts Lounge??