Var bokad på SK499 som blev inställd, cockpit på sk491 som jag blev ombokad till berättade bara att det var teknik och kärran skulle in i hangaren.
Trist historia, efter bara en vecka i trafik.
Var bokad på SK499 som blev inställd, cockpit på sk491 som jag blev ombokad till berättade bara att det var teknik och kärran skulle in i hangaren.
Japp rad 12 är den bästa nödutgångsraden, det går att fälla ryggstödet en aning, rad 11 är även det nödutgång. Vet inte hur många tum det skiljer mot en "vanlig plats"Är det rad 12 som är nödutgångsplatser på nya planen? Hur är dessa platser, är det stor skillnad mot en vanlig plats?
Skulle en 320NEO få flyga på Bromma?Kollade lite starter i morse och SAS A320NEO kom flygandes över mig. 50% noice reduction stämmer mycket väl lät det som, den hördes ju knappt. Visa bifogad bild 59419
Ingen aning tyvärr.Skulle en 320NEO få flyga på Bromma?
Och en flög till Barcelona idag.Såg att en av nykomlingarna flög Stockholm - Landvetter idag så de sprids på fler o fler linjer.
Japp rad 12 är den bästa nödutgångsraden, det går att fälla ryggstödet en aning, rad 11 är även det nödutgång. Vet inte hur många tum det skiljer mot en "vanlig plats"
Rimligt om du jämför med sardinburkarna som Boeing rullar från Stockholm och Oslo.Subjektiv upplevelse av att det var en dryg dm luft mellan mitt knä och stolen framför, jämfört med ungefär en fingerbredd luft i de normala raderna. Men jag hade ingen tumstock med mig.