palmen
Moderator
Låter bra för mig, vi kanske syns i april någon stans längs vägen i så fallDet är nog ingen risk då jag är inställd på att testa dagsflighten med ANA från Frankfurt till Haneda.![]()
Låter bra för mig, vi kanske syns i april någon stans längs vägen i så fallDet är nog ingen risk då jag är inställd på att testa dagsflighten med ANA från Frankfurt till Haneda.![]()
Hmm, det är ju också väldigt likt vad jag har i pipen i april. Får jag fråga vilken flight du tänkte ta SIN-ICN? Känns inte helt lätt med timingen (finns ingen lagom tid).Det är nog ingen risk då jag är inställd på att testa dagsflighten med ANA från Frankfurt till Haneda.![]()
Hmm, det är ju också väldigt likt vad jag har i pipen i april. Får jag fråga vilken flight du tänkte ta SIN-ICN? Känns inte helt lätt med timingen (finns ingen lagom tid).
Ja, det låter rimligt. Det varierar lite i säkerhetsavgifter m.m samt valutafluktuationer men bränsletillägget är samma summa i EuroBonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, Air Canada, Brussels Airlines, SAS
Kabinklass: Business, SAS Plus
Avreseort: Stockholm
Destination: Toronto
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 110 000 för två pers (AMEX voucher)
Skatter&avgifter (per person):3366kr
När: April 2017
Bokad: December 2016
En fundering. Är skatter och avgifter på 3366kr rimligt?
Ja, jag gav 3312kr ARN-LHR-YYZ-ZRH-ARN med SAS, AC, AC, SASEn fundering. Är skatter och avgifter på 3366kr rimligt? Det är mer än vad jag betalade för en First till Tokyo