Senaste nytt

Stockholm - Las Vegas sökes! [TÄVLING - Vinn ett par Bose QC35]

Tack @palmen för hjälpen. Har kollat bokstavligen varje dag (flera gånger ibland) och inte hittat. Nu fick jag detta från dig, ringde nyss och knep sista "First Class" platsen på UA373 (B737-900) plats 2F för högersväng och vy över San Francisco samt bra vy över Las Vegas när man flyger in.

Så nu tar jag mig hela vägen ARN-LAS-ARN på award.

Frågade även om det fanns några ändringar man kunde göra på EWR/JFK transfer samt ekonomibenet från LAS-YUL men icke. Proppfullt överallt så jag kör på detta som och ser fram emot två leg med Air Canada Business istället. :)

Vill även passa på att meddela att jag utser dig @palmen som vinnare av denna tävling med motiveringen att:
"Du snabbt ger roliga och spännande (nördiga :) ) routings med enkla förklaringar och anvisningar för att resan ska bli så bra och upplevelserik som möjligt." Grattis!

Skicka ett PM till mig så tar vi prisutdelningen den vägen.

Hur blir routingen tillslut?
Så här... Blir väldigt kul att testa lite olika businessprodukter. Lite synd att det i princip inte finns tid för några lounger, menmen.

f6bb4d8a510693df55c26bea755cc849.jpg

88a78c6e3a393216f48acd0162a91027.jpg

Är det CES som driver upp priserna i himmelen? På booking.com ligger snittpriset på 4600/natt just nu.
Yes...

Skämtade lite igår med hotell i LAX men ser inte bättre ut och jag har ju absolut inget emot lite extra flyg. CES håller på till kl18 så flyg ut kl20 borde funka. Tillbaka igen innan kl09 morgonen efter och som sagt, 800kr för flyg + 1000kr för hotell är ju bra!

Toppen