Martin B
Medlem
Kommer de att börja om och köra RAS1 igen då sen?Det blir bara 5 stycken i serien så RAS5 blir den sista som är den du nämner.
Kommer de att börja om och köra RAS1 igen då sen?Det blir bara 5 stycken i serien så RAS5 blir den sista som är den du nämner.
Nope det blir WPS1 (Wing Pin Series eller något liknande) efter det.Kommer de att börja om och köra RAS1 igen då sen?
Det förklarar ju saken! Fick verkligen för mig att det var 6. Nå - då har vi hela serien därDet blir bara 5 stycken i serien så RAS5 blir den sista som är den du nämner.
Det skulle ha varit 6 stycken men ändrades till 5. Om jag förstod det rätt blir den planerade 6e istället WPS1Det förklarar ju saken! Fick verkligen för mig att det var 6. Nå - då har vi hela serien där![]()
I och med att inte RAS5 har kommit ut ännu så lär inte WPS vara nästa öl utNågra datum för WPS? Har nästa resa 8 Jan...
Jag flyger ner på stört om så är fallet :dÄr det inte dax snart för en SAS/Mikkeller träff i Köpenhamn?
Hakar mer än gärna på!!!Jag flyger ner på stört om så är fallet :d
Kan ni starta en egen tråd om träffar och hålla denna tråden till SAS/Mikkeller. Vill man hänga med på BC-date är det inte säkert man hittar denna tråden.Är det inte dax snart för en SAS/Mikkeller träff i Köpenhamn?