jumbooze
Medlem
Bara bonus ej bas, förutom de första 20.000 som är statusgrundandeGer alla köp på Elitkortet ska Baspoäng på Eurobonus eller bara intjänadepoäng?
Bara bonus ej bas, förutom de första 20.000 som är statusgrundandeGer alla köp på Elitkortet ska Baspoäng på Eurobonus eller bara intjänadepoäng?
Köpen ger extrapoäng. Det är bara de 20,000 per år som är baspoäng.Ger alla köp på Elitkortet ska Baspoäng på Eurobonus eller bara intjänadepoäng?
Att betala räkningarna med Coop kortet har väl inte varit en bra ide sedan 2015? Då man ändrade konverteringen, införde avgift och la till en maxgräns per månad. Om man nu vill betala räkningarna är det väl gynsammare med Amex Elite? Har inte kollat exakt konvertering med Coop på ett år. spolade ned kortet i toaletten när de ändrade reglerna och gick från att vara tokbra till sämst.6) Skaffa COOP Medmera MER kortet, betala alla PG/BG räkningar via detta kortet för att sedan konvertera till SAS poäng
Har du ett vanligt amex idag med poäng?Jag har massor med poäng på mitt Amexkort sedan tidigare. Om jag för över dessa blir det Baspoäng?
Nej. Baspoäng får du bara genom att flyga eller genom 20k bonusen.Jag har massor med poäng på mitt Amexkort sedan tidigare. Om jag för över dessa blir det Baspoäng?
Det finns bara mig veteligen tre sätt att tjäna baspoäng som inte är i en flygstolAmex Gold