Senaste nytt

Trippla poäng Eurobonus Mastercard 9-11/12 2016

Får man kontanter tillbaka om man köper något för säg en tia med ett presentkort utställt på 2k?
Nu har jag varit på ICA och City Gross och handlat Presentkort. Vid köp med ICA:s kort avräknas beloppet ner till 0 kr. Gäller på alla ICA och Apoteket Hjärtat. Lite krångligare på City Gross då endast 10 % inlöses mot kontanter och resten, om man inte handlat för hela summan, ges tillbaka i form av ett tillgodokvitto.
Summa summarum gav denna helg 15K i extra poäng i form av presentkort och en kryssning i Karribien:)

ica.JPG

Avbokade en flygning med Sas idag, som jag bokade för någon månad sedan, hoppas de inte drar 3x poängen när de återbetalar beloppet bara:confused:

• Gilla
Reactions: ekf
Är det någon annan kampanj som körs (nästan) samtidigt som denna?
På mitt eb-utdrag på Mastercard-sidorna visas alla poster från 1 december dubbelt (inte trippel) med dubletten markerad som campaign points.

Nu försvann de där extrapoängen från tidigare i december. Synd, men inte så mycket att säga om.

Avbokade en flygning med Sas idag, som jag bokade för någon månad sedan, hoppas de inte drar 3x poängen när de återbetalar beloppet bara:confused:
Jag skrattade när jag läste detta, men kollade sedan min poängöversikt då även jag gjorde ett återköp på ett par kängor som köptes i höstas.

Resultat:
-85 poäng för återköp
-170 poäng i kampanjbonus

Amatörer... En skitsumma förvisso, men ändå! Morr... Här ska gnällas.

Har ni gjort återköp under helgen rekommenderar jag er att kolla upp detta!

Jag skrattade när jag läste detta, men kollade sedan min poängöversikt då även jag gjorde ett återköp på ett par kängor som köptes i höstas.

Resultat:
-85 poäng för återköp
-170 poäng i kampanjbonus

Amatörer... En skitsumma förvisso, men ändå! Morr... Här ska gnällas.

Har ni gjort återköp under helgen rekommenderar jag er att kolla upp detta!

Så dom drar trippla poäng på returer i denna period 9-11/12? Har inte gjort retur själv dock. När inköpet skedde var det ju inte 3x poäng eller?

Toppen