Senaste nytt

BC.se 4:e Stockholms träff: 2012-JUN-19 kl. 18 Monks på Wallingatan

Hur ska vi planera BC.se Stockholms träff i framtiden?

• Vi spikar ett fast datum varje eller varannan månad.

Votes: 25 73,5%
  • Vi bestämmer varje gång när vi ska ha träffen.

Votes: 9 26,5%

• Total voters
    34
Hmm jag flyger LLA-ARN-GOT 21/6, är det värt att flyga LLA-ARN 20/6, boka en hotellnatt (kanske park inn?), åka hem morgonen 21/6 och sen vända på LLA och åka tillbaka till Stockholm och sen vidare till Göteborg. Man kanske ska checka in bagage 20/6 och fråga om de verkligen låter det åka t.o.r. till Luleå för att åka med mig till Göteborg... ;)

Det går att prismatcha Park Inn Hammarby Sjöstad rätt bra. Testa att söka pris via tex pricerunner och matcha sedan det så kommer du undan rätt billigt.

Det är alltid skoj att träffa likasinnade! Om inte annat är det ett utmärkt tillfälle att dricka en bärs och snacka lite skit.

Och ärligt talat, det är inte i jättemånga sällskap som man kan prata om hur irriterande det är med dålig priority boarding, vilket FFP som är bäst eller hur häftig den nya 747-8 som LH har fått är..

Kan villigt erkänna att jag inte riktigt förstått det tidigare men detta forum fyllt ett tomrum... Jag är klart på! (Om det blir någon gång efter 18/6...)

Kom på att jag måste utnyttja de hotellnätter jag fick för andrapriset i AHO's tävling (priset från Senator). I.om att jag är på resande fot nästan hela sommaren hittade jag bara 4 dagar att åka på... och det blir troligen 19-21 Juni Så jag missar nog även denna gång....:(

Jag kommer gärna på en fjärde träff. Kalendern är rätt så luftig så under juni och halva juli är det inga problem, såvida jag inte hamnar på ett projekt som innebär mycket resor till Indien...

Inte för att vara negativ nu, men vad är det som är så fantastiskt med Monks på Wallingatan? :confused:

De som är ute och skriver reportage kan ju med all rätt hacka sönder ett flygbolag för att dom inte serverar en bra omelett ombord. Jag upplevde maten på Monks som rätt medioker och inte så speciellt billig. Eller, är det de 1000 ölsorterna som hägrar?

Skulle hellre se ett ställe med lite mera puls, och after work känsla. T.ex. Scandic Grand Central på Vasagatan. Är man medlem i deras bonusprogram så får man får basnivån 20% på allt i restaurangen under helgen (fre-sön), och jag upplever att dom är en schysst atmosfär där.

Behöver inte vara just detta ställe, men är det någon mer än jag som vill ha lite mera puls och bättre mat på nästa träffen? :)

Jag kommer gärna på en fjärde träff. Kalendern är rätt så luftig så under juni och halva juli är det inga problem, såvida jag inte hamnar på ett projekt som innebär mycket resor till Indien...

Inte för att vara negativ nu, men vad är det som är så fantastiskt med Monks på Wallingatan? :confused:

De som är ute och skriver reportage kan ju med all rätt hacka sönder ett flygbolag för att dom inte serverar en bra omelett ombord. Jag upplevde maten på Monks som rätt medioker och inte så speciellt billig. Eller, är det de 1000 ölsorterna som hägrar?

Skulle hellre se ett ställe med lite mera puls, och after work känsla. T.ex. Scandic Grand Central på Vasagatan. Är man medlem i deras bonusprogram så får man får basnivån 20% på allt i restaurangen under helgen (fre-sön), och jag upplever att dom är en schysst atmosfär där.

Behöver inte vara just detta ställe, men är det någon mer än jag som vill ha lite mera puls och bättre mat på nästa träffen? :)

Aldrig ätit på Monks på Wallingatan.... Men en restaurang med separat Musselmeny och 1.000 ölsorter låter mycket lockande:) Men jag är givetvis flexibel och öppen för förslag.

Det går att prismatcha Park Inn Hammarby Sjöstad rätt bra. Testa att söka pris via tex pricerunner och matcha sedan det så kommer du undan rätt billigt.

Tja, just nu är vid 28 dagar före så då är det billigast på clubcarlsson.com iaf. Men vi får väl se :)

...

.....

SGC är rätt ok, provade för ett tag sedan. Maten helt ok, definitivt puls, men ljudnivån - om man är nära baren - är rätt hög. Störande hög faktiskt.

Vi hade en träff på ett ställe väldigt nära, Cloud Nine, med bra mat och trevlig atmosfär. Dock, till den träffen kom tre personer...

Toppen