Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Har någon fått till den här resan? Behöver åka i juli-augusti kanske inte finns något då.
Det blev inte många timmars sömn i natt ;)

Någon som vågar sig på denna?
Great Circle Mapper

För övrigt går det att åka för ca 9.000 SEK denna:
Florens - Rom - Abu Dhabi - Sydney // Tahiti (PPT) - Los Angeles - Paris - Dusseldorf
EY hela vägen från Rom till Sydney, Air Tahiti till LAX och Air France till CDG.

Er der nogen som ved om disse priser også gælder fra Australien/SE-Asien (e.g. med open jaw FLR//DUS)?
Även om Hong Kong inte är Sydostasien det ligger ganska nära till där du bor.
Du kan routa t ex:
Firenze-Paris-Hong Kong-Australien/Nya Zeeland-Hong Kong-Düsseldorf.

Screenshot20161210 02 AZ.png

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Du kan ta stopover i Hong Kong i båda riktningar.

Måste sluta titta in här! Min resebudget är redan lite för ansträngd och möjlighet att få ledigt för resa osäker... Min missa-superdeal-ångest är hög nu, har bara suttit och väntat sedan igår på att dealen skall försvinna så jag kan låtsas att jag inte hann boka :rolleyes:

Måste sluta titta in här! Min resebudget är redan lite för ansträngd och möjlighet att få ledigt för resa osäker... Min missa-superdeal-ångest är hög nu, har bara suttit och väntat sedan igår på att dealen skall försvinna så jag kan låtsas att jag inte hann boka :rolleyes:
Så tänkte jag också, men så var dealen kvar när man vakna. YOLO eller något :p

Är det någon som kan hitta datum till Auckland i slutet av Juli / början av Augusti, som går att boka hos t.ex. Expedia? Får bra träffar i ITA matrix men dessa priser dyker inte upp hos Expedia.

Toppen