Dr. Miles
Expert
Varje mistake fare frågas liknande sak och jag säger samma sak. Det är mellan 0-100%. Ingen vet.Var tror ni är sannolikheten att biljetterna inte avbokas av flygbolagen?![]()
Varje mistake fare frågas liknande sak och jag säger samma sak. Det är mellan 0-100%. Ingen vet.Var tror ni är sannolikheten att biljetterna inte avbokas av flygbolagen?![]()
Någon som vågar sig på denna?
Great Circle Mapper
För övrigt går det att åka för ca 9.000 SEK denna:
Florens - Rom - Abu Dhabi - Sydney // Tahiti (PPT) - Los Angeles - Paris - Dusseldorf
EY hela vägen från Rom till Sydney, Air Tahiti till LAX och Air France till CDG.
Även om Hong Kong inte är Sydostasien det ligger ganska nära till där du bor.Er der nogen som ved om disse priser også gælder fra Australien/SE-Asien (e.g. med open jaw FLR//DUS)?
Visst är det så att Ethiad bara ger extrapoäng till Eurobonus och inte baspoäng?
Så tänkte jag också, men så var dealen kvar när man vakna. YOLO eller någotMåste sluta titta in här! Min resebudget är redan lite för ansträngd och möjlighet att få ledigt för resa osäker... Min missa-superdeal-ångest är hög nu, har bara suttit och väntat sedan igår på att dealen skall försvinna så jag kan låtsas att jag inte hann boka![]()