Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. Tack
Ingen aning, jag har bara blivit mött i Bangkok av THAI när jag flugit F med dem.
Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. Tack
Det låter som om dina väskor är taggade endast till Sydney. Då förstår jag att varför gateagenten frågade om australiskt visum.Sitter fortfarande i loungen och blev just kallad till gaten för att det var något fel med min och min frus visum. Mamma hade kopia på sitt men det hade inte vi. Efter 15 minuter i gaten förstod de att vi bara hade transit i SYD och skrev ut nya boardingpass men frågade varför vi skulle till NZ men inte väskorna . Jag fattar ingenting ?
Har någon klantat sig när vi checkade in i Göteborg ?
Haha helt underbart, bra koll! Bara på BCSenatorloungen på B-piren om jag inte ser helt fel
Ha en trevlig resa till NZ
När man reser med Thai First blir man alltid mött vid ankomst. Namnskylt eller inte beror på om man ska åka vidare. Servicen är alltid makalöst bra.Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. Tack
Det låter som om dina väskor är taggade endast till Sydney. Då förstår jag att varför gateagenten frågade om australiskt visum.
Då måste ni hämta väskorna i Sydney och checka in dem igen och för att göra detta måste ni åka till landside (= in i Australien).
Det är bäst att kontakta THAI omgående och be dem att tagga om väskorna till Auckland, om det går.
Allas bagagetaggar?Nope, på bagagelappen står via SYD till AKL.
Allas bagagetaggar?