palmen
Moderator
Ja, för tillfället är det enda möjlighetenTypiskt. Har poäng sedan i somras som vi vill få över. Är det enda alternativet att betala för att kunna överföra poäng nu?
Ja, för tillfället är det enda möjlighetenTypiskt. Har poäng sedan i somras som vi vill få över. Är det enda alternativet att betala för att kunna överföra poäng nu?
Ja, så som det ser ut nu. De poängen från i somras hade du hur som helst ändå inte kunnat föra över till ett familjekonto om det hade starts nu. Ni måste vara anmälda till familjekontot INNAN ni genomför flygningen är den information som har getts tidigare.Typiskt. Har poäng sedan i somras som vi vill få över. Är det enda alternativet att betala för att kunna överföra poäng nu?
Avstått från att boka SAS tills de har familjekonto uppe igen. Flugit Finnair med familjen under tiden och tjänat in massa poäng (som inte förfaller), fortsätter att åka Finnair tillsvidare.
Gillade dock familjekontot när det fanns...
Prioritera är ett fel ord i detta sammanhang.Ja, SAS verkar knappast prioritera trogna kunders bokningar med många passagerare. De kanske har för trångt i kabinerna för tillfället...![]()
Jag skulle dock gissa på att 99% av alla familjer bokar billigaste flyget när de reser och har ingen aning om vad familjekonto är för något. De som jagar lågpris på flyg brukar sällan vara de mest trogna.Ja, SAS verkar knappast prioritera trogna kunders bokningar med många passagerare. De kanske har för trångt i kabinerna för tillfället...![]()
Jag skulle dock gissa på att 99% av alla familjer bokar billigaste flyget när de reser och har ingen aning om vad familjekonto är för något. De som jagar lågpris på flyg brukar sällan vara de mest trogna.
Här på forumet ser dock den siffran betydligt annorlunda ut. Jag skulle dock gissa att antalet personer som väljer att inte åka med SAS för att familjekonto inte finns är försvinnande liten.
Det är ju det. Bekvämlighet står mot eget jobb. Å andra sidan kan jag tycka att tröskeln inte är så hög för åtminstone de första stapplande stegen. Reflexvästar är en annan femma.O andra sidan är detta en hel vetenskap..
Glöm inte handsprit & linsfodralReflexvästar är en annan femma.
Jag skulle dock gissa på att 99% av alla familjer bokar billigaste flyget när de reser och har ingen aning om vad familjekonto är för något. De som jagar lågpris på flyg brukar sällan vara de mest trogna.
Här på forumet ser dock den siffran betydligt annorlunda ut. Jag skulle dock gissa att antalet personer som väljer att inte åka med SAS för att familjekonto inte finns är försvinnande liten.