Cyber sale rate

yden

New member
Hej,

Hilton har precis kört igång med en Cyber_Sale kampanj och jag är i full färd med att boka om ett rum till en lägre rate och har en fråga; är det möjligt att kombinera både Cyber_Sale (special-rate) med original rate i en och samma bokning? Jag vill boka rum mellan 24/2-10/3 men det finns bara tillgängligt från 25:e - så jag skulle vilja kombinera 25/2-10/3 (cyber_rate) + 24/2 till ordinarie pris.

Tacksam för hjälp!

/Dan

Yden skrev:Men finns inte risken att man måste byta rum?Klicka för att utvidga...

Nej, den är särkilt liten. Be dom länka bokningarna när du checkar in. Har gjort det många gånger, aldrig behövt byta rum om det inte var till något bättre //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

Yden skrev:Då ska jag be dom att göra det. Tack för snabba svar!Klicka för att utvidga...

Glöm inte att registrera för Visa kampanjen med Hilton, 5,000 poäng per stay som betalas med Visa kort, man måste boka via appen för att få den bonusen

Länk till kampanjen? Har inte fått något mail och hittar ingen länk på Hiltons hemsida heller.

jerixon skrev:Dito!Klicka för att utvidga...

Maja skrev:Det var Cyber Sale jag undrade över. VISA bonus Points känner jag till och använde i november. Den hinner dock gå ut innan jag åker igen i februari.Klicka för att utvidga...

Den enda länk om Cyber Sale med Hilton jag kan hitta gäller bara Hawaii, länken är http://www.hiltonhawaii.com/CyberSale2016

Kanske det kommer någon ytterligare CyberSale på Måndag

Lite off topic, IHG har något på gång på Måndag The Cyber Week Sale Starts Monday | IHG

Back