Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Edit: Jaha, när jag postade dök en sida till med svar upp som gjorde mitt svar helt obsolete.

OT: Är det fler än jag som upplever att alla svar inte alltid syns från början?

Edit: Jaha, när jag postade dök en sida till med svar upp som gjorde mitt svar helt obsolete.

OT: Är det fler än jag som upplever att alla svar inte alltid syns från början?
Ja, om det postats mycket sen senaste gången man var i tråden så kan man behöva byta sida själv för att komma till sista posten.

Hittills ingen CU på SK963 ARN-HKG idag, vi är två EBD som har bokat plats i Plus. :oops:

Hemresan på söndag SK964 har fått ändrat plan till A340, gissar på LAN kärran när vi tittar på seatmap:eek:
A340seatmap.png

Vi har 21A & B. Igår när jag tittade på seamap så var 3G&H och 4D&E lediga, Tror ni SAS har blocket för CU eller OU eftersom det nu är färre plus platser?

Hittills ingen CU på SK963 ARN-HKG idag, vi är två EBD som har bokat plats i Plus. :oops:

Hemresan på söndag SK964 har fått ändrat plan till A340, gissar på LAN kärran när vi tittar på seatmap:eek:
Visa bifogad bild 58379
Vi har 21A & B. Igår när jag tittade på seamap så var 3G&H och 4D&E lediga, Tror ni SAS har blocket för CU eller OU eftersom det nu är färre plus platser?
Då sitter ni precis bakom familjen MWi (inklusive infant) om ni inte får CU på vägen hem (hon var hyfsat lugn på vägen hit )

Hoppas hon är lika skötsam hem då ;)

Frågade om poänguppgradering, det var fullt, men inställt flyg från Warszawa gjorde att två inte kom fram i tid, så det gick till slut igenom:D

En fråga, som kanske tidigare har berörts men jag inte hittar svar på.

Vet vi om ett bud på uppgradering påverkar ens chanser att få CU?
Ex. Jag har lagt bud på upgrade från minus till Plus på ARN-HKG. Har jag då diskvalificerat mig för alla typer av CU? Eller är det så att mitt bud kan gå igenom och jag sen får en CU från Plus till Business? (Jag är EBD)

Toppen