pep
Medlem
BKK. Der er nye Louis Tavern CIP lounger i lufthavnen. Sidst var jeg i den der ligger i G-pieren i 2 etager, udmærket, men lidt kantineagtig. Nu er jeg i den i C pieren og ulemperne er man skal gå mindst 5 min. længere væk end de øvrige lounger, der ligger tæt på "krydset". Loungen er i 2 etager. Her er rygerum., hotelafsnit, bad. Superhurtigt G4 internet. Ingen mennesker. Plads til ca. 200. Udsigt kun mod motorvejen, parkering og biler. Men spacious, og vældig god mad: F.eks. spaghetti med rigtig parmesan, ristede fiskefiletter af høj kvalitet, indbagte snacks. 2 rimeligt gode vine, fra et vinhus i SE-Australia, hvs. Shiraz og Chardonnay druer, Ingen champagne. 15 forsk. slags "sprit" af de kendte mærker, intet "outstanding". Godt med øl og softdrinks. Jeg skal med Myanmar Airways International og deres A320 til Mandalay om et par timer. Sæde 1F. De har 8 business class sæder og er helt oppe at køre for at betjene mig "korrekt". Jeg forudbestilte seafood meal som 1st priority, hvilket de uopfordret bekræftede ved check-in.

Last edited: