kaktusen
Medlem
Detta måste vara årets bästa kommentar. Trodde att det bara var jag som vägrade Facebook.Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.
Detta måste vara årets bästa kommentar. Trodde att det bara var jag som vägrade Facebook.Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.
Detta måste vara årets bästa kommentar. Trodde att det bara var jag som vägrade Facebook.
Inte det minsta. Jag har inte heller varit där.Har heller aldrig satt min fot på Kanarieöarna vilket gör att jag måste vara väldigt, väldigt unik.
Och inte jag heller. Så så unik var du inte.Inte det minsta. Jag har inte heller varit där.
Att som på senare tid tex läsa drösvis med rapporter från medlemmar som för första gången rest first class med en 241 biljett blir mest upprepningar
Sorry om jag sårar några med detta inlägg menar inget illa vill bara att BC förblir den tipskälla det varit för min del genom åren
Visst, jag hade också helst sett unika reserapporter varje gång men att framhäva *A First reserapporter nästan som något negativt förstår jag inte. Det är väl bara att strunta i att läsa om man känner att det inte är intressant. Problem solved. Hellre fler rapporter med upprepningar än en total torka av reserapporter som det är ibland.
Jag vet inte hur det är för er andra, men jag lyser upp när jag sitter en tråkig dag på jobbet och märker att det postas en massa bilder från F-kabiner, god mat etc så man kan drömma sig bort en stund. Det är trots allt *A de flesta av oss har möjlighet att åka med så det intresserar mig i allra högsta grad även om det är 5:e gången det avhandlats. Saker förändras, man har olika perspektiv och unika upplevelser.
Visst, jag hade också helst sett unika reserapporter varje gång men att framhäva *A First reserapporter nästan som något negativt förstår jag inte. Det är väl bara att strunta i att läsa om man känner att det inte är intressant. Problem solved.
Finns ju faktiskt två delar.Mest en grupp med medlemmar som delar olika tips, bilder etc, trevligt men inte nått direkt redaktionellt material.