Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Jag kommer inte kunna ordna hike denna gång, intresset verkade ju ändå svalt. Kan eventuellt vara med på en träff lördag kväll då jag flyger tillbaka ifrån Shanghai lördag eftermiddag, lite beroende på förseningar osv..

Istället för en weekend med kompisarna till någon europeisk storstad som brukligt så lyckades jag övertala dem till att slå på Hong Kong för 2500 kr (får hoppas att de får blodad tand :) )
Det är dock bara jag som har EBG så nu undrar jag om det finns några vänliga själar som skulle kunna gästa in 2 pers i loungen den 1/12 och kanske även på hemresan 4/12?

Istället för en weekend med kompisarna till någon europeisk storstad som brukligt så lyckades jag övertala dem till att slå på Hong Kong för 2500 kr (får hoppas att de får blodad tand :) )
Det är dock bara jag som har EBG så nu undrar jag om det finns några vänliga själar som skulle kunna gästa in 2 pers i loungen den 1/12 och kanske även på hemresan 4/12?

Jag kan gästa 1 person den 4/12 iaf :)

Jag kan gästa in en person den 1:a december på ARN.

Har bara skummat tråden. Är något bestämt i form av konkret tid och plats? Jag har en 'jul lunch' 1 December, men fredag och lördag borde funka. Kan anordna en annorlunda bar/pubrunda om intresse finns...
Låter intressant. Vad är det som är annorlunda? Intresse finns! :)

Har bara skummat tråden. Är något bestämt i form av konkret tid och plats? Jag har en 'jul lunch' 1 December, men fredag och lördag borde funka. Kan anordna en annorlunda bar/pubrunda om intresse finns...
Om någon har en bra masterplan för kvällen så är det bara lägga fram den.

Mitt förslag som jag tror jag skrev om tidigare var at mötas vid ölbaren vid Pier 3 på Hong Kong Island och sedan äta i Lang Kwai Fong någon stans och upp till var och en vart man vill gå. En lördag är det alltid mycket folk ute mig veterligen så kan vara svårt att hitta ett ställe där vi kan sitta och det är "tyst" så man kan prata. Många vill säkert göra olika saker också, jag är ju helt inne på att testa massa öl och andra kanske vill göra annat.

Toppen