Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
British Airways Galleries Club Lounge, T5 North. Relativt mycket folk här hela tiden, folk kommer å går konstant.
IMG_6819.JPG

British Airways Galleries Club Lounge, T5 North. Relativt mycket folk här hela tiden, folk kommer å går konstant.
Var där en snabbis imorse mycket folk även då , hann bara med en kaffe och bröd men verkade va ett trevligt ställe. Nu sitter vi i Aspire lounge Amsterdam och väntar på SK548 till CPH för en sista 5 lounge innan vi äntligen kommer "hem" till Stockholm.

Lufthansa Senator Lounge DUS... internet bedrövligt. Får 20-50 kB/s.
Löjligt. Var så senast jag var här också.
Jag har upplevt samma sak. Hastigheten påverkas extremt mycket av när det börjar bli fullt i loungen, för mitt på dagen när det var glesare mellan besökarna, gick det bättre.

The wine room, Conrad Miami. Synd vädret inte är med oss idag. Fick uppgradering till svit o grabbarna är sugna på att se rummet fast mamma och pappa har inte lika bråttom....

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Hej från Club Bauhinia som är Hongkong Airlines lounge i Hongkong.
Jag ska åka till Bangkok och prova deras Business Class strax.
Mycket människor i loungen men det fanns ändå några lediga bord.
Bra matutbud och ok dryckesutbud.

Last edited:
Vart är kaoset sas guld lounge på Kastrup ? Kom hit vid 0640 och det är typ halvfullt, brukar ju klagas på att det är överfullt på morgonen men alla dessa kanske redan varit här och gått vidare?

Vart är kaoset sas guld lounge på Kastrup ? Kom hit vid 0640 och det är typ halvfullt, brukar ju klagas på att det är överfullt på morgonen men alla dessa kanske redan varit här och gått vidare?
Helt rätt tid. SAS har inte så vansinnigt många avgångar mellan 7 och 8. Från kl 7:30 däremot, alla transferpax, interkontinentala ankomster, hela köret runt kl 8-8:30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen