Andreas Eriksson
Medlem
Jag bedömer inte ditt bidrag, bara säger att det är säkert många parametrar som spelar in.
Oavsett vem som vinner hoppas jag vi slipper bitterhet från alla de andra som inte vinner.
Detta är trots allt en rolig tävling som initierades av AHO på frivillig basis där han skänker bort en grym resa gratis!!! (syftar på de miles som går åt)
Hade hellre åkt ut först än att komma 4:a.. (Det är jag som kallas för Mr.Alltid nära)
Jag vet ju inte hur AHO tänker men jag förmodar att han går rätt mycket på hur länge man varit registrerad och hur aktiv man varit.
Tyvärr hittade jag inte detta forum förens Mars detta år så inte mycket att göra åt den saken.
Förstår dock inte hur man kan välja..
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
före...
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Sen fanns det andra som hade fina rutter enligt mig och bättre motivering men antar att postcount går före allt..
Så kan det vara, nu framstår jag säkert som en bitter man och då får det väl vara så.
Migano å andra sidan, mannen som fått ihop besök till 3 kontinenter (utöver Europa).
Kanske inte så mycket besök på lounger pga långa flygningar och några stopp men ändå en relativt bra rutt.
Någon annat än en Migano seger nu finns ju inte..
Last edited: